keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Uutta lastenhuoneessa

Kysyin sisustusneuvoja mun luokkakavereilta ja nyt Lennin huoneen viimeisetkin
sisustuspulmat on ratkenneet. Kannatti siis kysyä. Vuoteen viereen seinälle
tulee mustavalkoinen aakkosjuliste ja pöytäryhmän viereen seinälle kaksi magneettilistaa,
joista toiseen laitetaan esille Lennin taideteoksia ja toinen on tällaisessa käytössä:

Magneettilista on Dekorosta ja magneettiset säilytyskorit löysin Tigerista.

Kaikenlaista muutakin uutta on Lennin huoneen sisustukseen tullut.
Noi pienet kevytmetalliset aterimet on niin söpöjä.


Sain vihdoinkin aikaiseksi ostaa Dekorosta tuon taulun. Pitkään jo ehdin siitä haaveillakin.
Sopii ihan täydellisesti Lennin huoneeseen ja Dekoron omistaja sanoikin, että tuli
heti minä ja Lennin huone mieleen, kun hän sai noi taulut myyntiin. :)


Sisustusmessuilta löysin pari Paapii Designin korttia, jotka käy hyvin tuohon tauluseinälle.
Korteilla sisustaminen on kivaa, kun niitä on aina niin helppo vaihdella fiiliksen mukaan.
Keräänkin erilaisia kortteja, muun muassa Design Lifesta oon löytänyt kivoja.
Kuvan taulu on tehty mulle lapsena ostetusta Tukholman lelumuseon pienestä julisteesta.


Jos joku haluaa käydä kurkkaamassa, niin tästä blogista löytyy juuri samanlainen
aakkosjuliste, kuin minkä ostin Lennille: Very Rosenberry. Muutenkin tosi
kiva lastenhuone, erityisesti se Ferm Livingin tapetti. :)

-Emma-








2 kommenttia:

  1. Hei,
    Mistä olet nuo leikkiaterimet hankkinut?
    Olen metsästänyt niitä mutta tuloksetta. Minulla oli itselläni pikkutyttönä niitä mutta ei enää.
    Kuvasi löysin netistä.

    T: carolina

    VastaaPoista
  2. Hei,
    Mistä olet nuo leikkiaterimet hankkinut?
    Olen metsästänyt niitä mutta tuloksetta. Minulla oli itselläni pikkutyttönä niitä mutta ei enää.
    Kuvasi löysin netistä.

    T: carolina

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!