lauantai 28. helmikuuta 2015

Kalkkiviivoilla

Hurrrjaa, mun koulu loppuu ihan pian! Sitten olen sisustaja. Parhaillaan on menossa
 tutkintosuoritusten loppurutistus, mikä sinänsä on mulle melko haastavaa, koska
ne on sellaisia suorituksia, jotka vaatii konkreettista tekemistä. Mä olen aina ollut
parempi kirjallisisssa kokeissa, joten nämä remppahommat ja maalaaminen ja muut
on vähän viereasta maailmaa - edelleen, vaikka olenhan mä niitä tässä jo jonkin aikaa
opiskellut. Lennin huone sai uuden lattian ja nyt on pintakäsittelyn tutkintosuoritus
melkein kokonaan valmis.




Sisustustöiden (sisustussuunnitelman tekeminen + sen toteutus) näyttö on myös loppusuoralla.
Laitan tänne blogiin sitten ennen- ja jälkeen-kuvat siitä kohteesta, aika hurja muutos tulossa. ;)

Olen tehnyt tässä viime aikoina sisustussuunnitelmia ilmaiseksi kaikille halukkaille.
Olen halunnut lisää harjoitusta suunnitelmien tekemiseen enkä olisi muutenkaan kehdannut
mitään veloittaa, koska olen vielä vain opiskelija. Useimmat asiakkaat ovat kuitenkin
halunneet jotenkin kiittää mua tehdystä työstä ja olen saanut muun muassa kirjoja ja
kuoharipulloja. Tänään sain Into-kirppiksen kiitoksen heille tehdystä suunnitelmasta,
tällaisen ihanan ja hyvin mieluisan tuotepaketin. Kiitos vielä Anu ja muut.


Nyt en enää otakaan uusia ilmaisprojekteja vastaan, mutta teen luvatut suunnitelmat kyllä loppuun.
Olen oppinut hurjasti ja suunnitelmat syntyvät nykyään huomattavasti ripeämmin. Kiitos kaikille
"koekaniineille" ja nauttikaa uusista, upeista tiloistanne!

-Emma-

Ps. Ylemmässä kuvassa taustana on meidän uusittu keittiön työtaso. Kyllästyin vanhaan DC-fixiin
ja vaihdettiin ihana musta puukuvioinen DC-fix tilalle. Keittiön ilme muuttui hetkessä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!