keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Kevättä kohti

Ihana kevätaurinko paistaa, maha on pullollaan laskiaispullia ja työhaastattelusta
jäi hyvä fiilis päälle. Koulusta valmistuminen ja mahdollisen työn aloitus
lähenevät kovaa vauhtia, mutta rästihommat ei katoa minnekään muuten kuin
tekemällä. Tänään olen tehnyt koristemaalausta auringonpaisteessa meidän
olohuoneessa. Välillä sommitellut asetelmia ja valokuvannut, koska maalaamisesta
kaipaa välillä taukoja. Portfoliotakin pitäisi tehdä, mutta sitä en jaksa tällaisena
upeana päivänä ajatellakaan.



Mä olen pikkuisen hurahtanut Hayn tuotteisiin. Näitä kuparinvärisiä henkareita ostin varmaan
vuosi sitten ja siitä lähtien olen kerännyt pikkuhiljaa Haylta muutakin. Finnish Design Shop
on mun luottokauppa, nopea toimitus ja hyvä valikoima tuotteita eri suunnittelijoilta.
Tuoreimmat Dekot säilyy kätevästi käden ulottuvilla henkarista roikkuen.


Haaveiltiin Lennin kanssa jo kovasti kesästä ja katsottiin valokuvia kahdelta viime kesältä.
Lenni tunnistaa itsensä niistä kuvista ja sanoo "Ohha on Emmi" (tossa on Lenni).


Nyt pitää mennä jatkamaan maalausprojektia.
Ihanaa kevään odotusta!

-Emma-




2 kommenttia:

  1. Ihana idea tuo lehden roikottaminen henkarista! Meillä se vaan tuskin toimisi, tai lehdet ei pysyisi ehjinä. Koska ''Iio lukee lehteä!'' <- kokoajan, jos joku mainoskaan on näkyvillä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin pakko olla sillä korkeudella, ettei ipana pääse käsiksi. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!