maanantai 23. maaliskuuta 2015

Saanko esitellä: sisustaja Emma Heinonen

Mä olen nyt sisustaja.


Todistukset jaettiin perjantaina ja sen jälkeen juhlittiin luokan kesken oikein kunnolla.
On niin onnellinen, haikea, helpottunut, kiitollinen ja hämmentynyt olo. Mitäs sitä sitten tekisi?
Yleisarvosanaksi mulle tuli koulutuksesta K3 eli kiitettävä. Kouluttajan mukaan olin niin
ahkera, tunnollinen, aktiivinen ja kaikinpuolin hyvä opiskelija, ettei muunlainen arvosana
käynyt edes mielessä. Sain ihan loistavat palautteet kaikista työharjoitteluistani ja nyt mä
vihdoinkin uskon, että musta on tälle alalle. Seuraavaksi voisin suorittaa sisustajan ammatti-
tutkinnon ja sitten pyrkiä toteuttamaan suurinta haavettani eli lähteä opiskelemaan sisustus-
arkkitehdiksi. Hmm... On siinä ainakin haastetta kerrakseen. Tämän koulutuksen jälkeen
tiedän, että musta on ihan mihin vaan ja voin saavuttaa kaikki unelmani.


Lauantaina juhlittiin miehen perheen kanssa kakkukahvien merkeissä mun valmistumista
ja ensi lauantaina samanlaiset juhlat sitten tiedossa Helsingissä. Tällä viikolla luvassa
keikkatöitä, työhaastattelu ja kotisivutkin on työn alla. Tekemistä riittää edelleen. :)

-Emma-








4 kommenttia:

  1. Paljon onnea! :) Itse juuri paahdan omien kouluhommieni keskellä ja haaveilen siitä, että jonain päivänä myös minulla on aihetta kakkukahveihin valmistumisen kunniaksi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :) Kyllä se päivä sieltä sullekin koittaa. ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi!