maanantai 16. maaliskuuta 2015

Kiitettävän arvoinen suoritus

Siinä se nyt on, mun toinen kiitettävän arvoinen tutkintosuoritus.


Kyseessä on siis koristemaalaus. Ihan hirveä homma enkä tekisi uudestaan, mutta siinä seinällä se nyt on. Olen aina halunnut mustan himmelin, mutta ei mulla riittäisi hermot alkaa sellaista näpertämään, joten maalattu himmeli on ihan hyvä vaihtoehto. Tein himmelin piirtoheittimen avulla, raidat teippaamalla ja pienen kuusen sabluunalla. Erityistä kiitosta arvioijilta sain sommittelusta ja siitä, että maalaus sopii juuri tähän tilaan eli meidän olohuoneeseen. Olen tyytyväinen, vaikka itse en ollutkaan ihan samaa mieltä siitä, että kiitettävän arvoinen maalaus on kyseessä. Onneksi mun mielipide ei vaikuttanut asiaan.

Pintakäsittelyn tutkintosuoritukseen kuului myös kalustemaalaus, mikä tuli mulle vähän yllätyksenä joten hyvä vaan kun olin maalannut Lennin huoneen pöydän ja tuolit. Niissä jälki oli siistiä ja kehtasin ne esitellä.



Lennin leikkikeittiökin tuunaus on pientä viimeistelyä vaille valmis. Esittelen sen täällä blogin puolella, kunhan saan aikaiseksi lisätä vielä viimeiset silaukset. Mummo ja vaari toivat mökiltä Lennin huoneeseen Livalin vanhan valaisimen. Mä niin tykkään siitä ja tunnearvoakin sillä on, koska se on miehen vanhempien aikoinaan häälahjaksi saama.



Viikonloppuna ollaan nautittu ja rentouduttu, ulkoiltu ja oltu stressaamatta yhtään mistään.
Lennikin on tykännyt, kun äiti ei ole juossut pää kolmantena jalkana hoitamassa asioita.
Maanantaina jatkuu koulun loppumiseen liittyvien asioiden hoitaminen ja viimeiset paperityöt,
joten kyllä tällainen oikeasti tekemisestä vapaa viikonloppu teki hyvää tässä vaiheessa.

-Emma-






2 kommenttia:

  1. En tiedä tuliko äskeinen kommenttini perille, joten kirjotan uusiksi. Ihan mahtava seinämaalaus, ei heti uskois vain maalaukseksi! :) itse olen tehnyt prikulleen samanlaisen himmelin, mut mustista pilleistä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti! :) Mulla ei tosiaan sorminäppäryys eikä kärsivällisyys riittäisi himmelin tekemiseen, mutta hienoa että olet jaksanut sellaisen tehdä. Ehkä mäkin vielä joskus. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!