keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Kolmekymppinen nainen

Hui hurjaa, nyt mä olen 30-vuotias. Juhlittu on oikein urakalla ja ihanien ihmisten kanssa. Oli outoa, että mua varten oli järjestetty kaikkea kivaa, koska yleensä itse olen se, joka järjestää muille yllätyksiä ja juhlia. Mutta kuten mieskin sanoi, täytyyhän munkin välillä kokea itseni tärkeäksi.


Varsinainen syntymäpäiväni oli 27.9. Edellisenä päivänä mies oli järjestänyt mulle yllätyksen, johon kuului shampanjabaari ja Granitissa shoppailua. Sen lisäksi käytiin koko lapsuudenperheen kesken syömässä ravintola Meripaviljongissa. Aivan upea miljöö ja ruoka oli taivaallista.






Varsinaisena syntymäpäivänä juhlittiin sukulaisten kesken hyvän ruoan merkeissä. Olin ihan otettu, että niin moni tuli mua juhlimaan, kiitos kaikille! Sitten meni muutama viikko ja järjestin kavereille perinteiset kotibileet synttäreiden juhlimista varten. Kivaa oli ja vatsalihakset oli seuraavana päivänä kipeinä kaikesta nauramisesta.


30 on mun mielestä ihan hyvä ikä. Olen periaatteessa aikuinen, mutta kuitenkin vielä nuori sellainen. Tunnen itseni ja tiedän mitä haluan elämältä, annan anteeksi omat virheeni ja osaan olla itselleni armollinen. Elämä ei onneksi ole niin vakava asia.

Tässä vielä video elämäni tärkeimmistä hetkistä.


-Emma-







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!