maanantai 7. lokakuuta 2013

Synttäreitä

Kyllä sitä taas osaa niin arvostaa tuota ukkokultaa, joka
piti huolen siitä, että mulla oli ihan parhaat synttärijuhlat.
Olen Star Wars-fani ja tapasin teini-ikäisenä yhdet parhaimmista
ystävistäni kyseisen harrastuksen kautta. Santeri keksi muutama
kuukausi sitten, että haluaisi järjestää mulle synttärit Star Wars-teemalla 
ja kutsua nämä tietyt ystävät kylään. Sovittiin päivämäärä näille
illalliskutsuille, joilla tarjottava ruokakin oli teemaan sopivaa ja se
päivä oli lauantaina. Santeri hoiti kokkauksen, tarjoilun ja pojankin,
niin sain keskittyä ystävien kanssa juoruamiseen. :)


Juhlia oli kiva suunnitella ja toteuttaa. Mä pääsin näpertelemään
askartelujen parissa ja Santeri valmisti monen ruokalajin illallisen.
Netistä löytyi hauskoja ideoita ja valittiin niistä parhaat.
Semmosta olen miettinyt, että mitäköhän Lenni mun faniudesta
tykkää isompana? Olenko mä cool äiti, kun ymmärrän pieniä
poikia vai onko noloa, kun oma äiti tykkää Star Warsista?
Aika näyttää. :)




Tämä oli hyvää harjoitusta tulevaisuutta varten,
kun voi olla, että pitää Lennillekin järjestää kyseisellä
teemalla joskus juhlat. Pojan ensimmäiset synttärit on
vasta tammikuussa, mutta olen alkanut niitä jo suunnittelemaan.
Ideoita saan verkkokaupoista, mm. täältä ja täältä. :)

Pieni miehemme on oppinut nyt konttamaan ja kaksi ensimmäistä hammasta on puhjennut,
kuvassa näkyy toinen niistä. :)


-Emma-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!